torstai 13. joulukuuta 2007

Tarkistus.

Olen päättänyt siirtyä harjoittamaan blogissani ennakkosensuuria. Syynä ei ole se, että haluaisin erityisesti rajoittaa sananvapautta.

Viimeisimmän viikon aikana olen nimittäin joutunut poistamaan enemmän viestejä jälkeenpäin, kuin mitä asiallisia viestejä on tullut. Osa on ollut "asiattomia". Lisäksi olen poistanut hieman mainosfloodia. Ja lisäksi sattui tekninen moka, joka tuli kohteelle hieman kalliiksi - Enkä minäkään toisteisuuden poistamisesta hirveästi pitänyt..

Siksi jokaikinen viesti, jonka lähetätte, menee ennakkotarkastukseen. Yhtään sellaista viestiä, jota nyt on julkaistu, ei tultaisi poistamaan, eli seulani on tavanomaisen löysä. Eli en ole laittamassa minkäänlaista tehostettua sensuuria päälle. Asiallisille kirjoittajille, joita täällä onneksi on paljon, ja ehkä sellaisille "melkein asiallisillekin" tästä ei tule oikeastaan muita vaikutuksia, kuin se että joudutte todennäköisesti odottelemaan hieman enemmän että saatte kommentit näkyviin. Ja tietenkin espanjalaisen erotiikan ja "peniksenkasvatuspillereiden" ystäviä itkettää, mutta lohdutan heitä siitä, että en poista niitä itse sivuja, vaan ainoastaan pelkät linkit. Saanette haluamanne tiedonmuruset jotain muutakin kautta haltuunne.

Ja Tietenkin olen myös huvittuneen tietoinen siitä, että minkälaisia mahdollisuuksia tämä tarkkailumenetelmä minulle suokaan... Ja tuskin maltan odottaa sitä päivää, kun voin kirjoittaa tännekin että

"You don't seem to have quite the right spirit for our little community here. Go in peace, but go."

Sillä jokaikisen bloggaajan salainen haavehan on VALTA!

Ei kommentteja: