perjantai 4. huhtikuuta 2008

Kostos TV

Hei! Haluaisitko laihtua?

Tässä meillä olisi sellainen paketti, että onnistuu! Kuunnellaampa tätä puolijulkkista jota ette muista mistään, tätä Kaisa Varpusta, asiasta!

"Niin, minun on jo ammattini puolesta näytettävä alipainoiselta, muutoinhan ihmiset eivät ajattele minua toimeliaana, jolloin minun tulisi tehdä jotain. Kokeilin siksi KAIKKEA. Kokeilin kaikkia dieettejä, vatsalaukun ohitusleikkausta. Jopa ne metallihirvitykset joita ihmisille myydään kotiin ostin ja käytin. Tosin kunto parani niitä kanniskellessa ja purkaessa ja kasatessa.

Mutta kyllä tämä tuote päihitti ne mennen tullen."


Kyllä! Ei enää dieettejä! Ei enää viikkokausiden treenaamista! Ei tuhansia toistoja käsipainojen kanssa! Ja tulokset näkyvät jo parin päivän päästä!

Eikä siinä kaikki!

Tuotteessa on mukana myös lomaetu. Jos tilaat nyt, pomosi antaa sinulle pari päivää vapaata niin että pääset tuotteen saatuasi uutena ihmisenä töihin.

Lisäksi ihosi kalpenee tuotteen käytön aikana huomattavasti. Ja säästät vapaa -aika ja ruokailukustannuksissakin.

Niin, minä siis olin kipeänä.

Ei kommentteja: